laupäev, 6. september 2008

Minu suvi

Minu suvi oli väga tore, sest ma sain käia trennides ja muud sellist.

Mina oma kõige esimesel päeval lihtsalt puhkasin, sest ma teadsin, et on suve vaheaeg. Terve esimene kuu olin ma kodus ja tegin kodus koos vennaga tööd, sest meil vennaga oli suve vaheaeg ja emal olid tööpäevad.
Järgmine kuu ehk juuli käisin ma emaga iga päev trennis kell 8.00 läksime ja kell 20.00 tulime koju. Siis kui ma olin juba kuuaega trennis käinud sain ma minna laagrisse muidugi ratsalaagrisse.seal sain ma olla ainult 5 päeva, sest ma pidin minema Hiiumaale ema sõbrannale külla. seal me olime 3 päeva laupäeval läksime ja esmaspäeval tulime.
Kolmas kuu ehk august läksin ma teisse klubisse seal sain ma olla vaevalt 3 nädalat kui treener utles mulle:Jürgen sa võid minna võistlema. Aga enne võistust oli veel üks huvitav juhtum mu tädil oli juubel. Nädal aega pärast tädi juubelit oli võistlus. Ainult need kaks häguset nädalat jäi mul treenimiseks. oli võistluste hommik ma pidin kell 6.45 olema tallis, sest kell 10.00 hakkas võistlus ja kui see võistlus lõppes oli kell 21.00. Uskuge või mitte ma sain 3-da koha see oli super.

See suvi oli tore lihtsalt super.

8 kommentaari:

markus ütles ...

kõigil on must pikkem suvi:/
aga see oli lahe suvi minust lahedam vhmalt:D

sandra liisi ajaveeb ütles ...

Lahe suvi sul. Palju tegelis hobustega ka. :D Ma nägin sind isegi Niitväljal ühel võistlusel. :D:D

Rometi ajaveeb ütles ...

hästi vinge suvi sul . :) .

Kalev Gustavi ajaveeb ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
uzilover ütles ...

Tore suvi sul :O

Merka316 ütles ...

Sina ja sinu hobused.....

Lilleke :) ütles ...

Lühikene selline =)
Mis sul hobuste vastu on, merka?

Inga ajaveeb ütles ...

Paranda vead!
suve vaheaeg
kuuaega
seal
teisse
utles
häguset
oli võistluste hommik
3-da

Tekst peab olema liigendatud lõikudeks!